miercuri, 7 iulie 2010

Inceput...

"Extinderea neorganizata a zonelor urbane din imediata apropiere a Municipiului Cluj-Napoca"... pare complicat la prima vedere. Ceva mult prea intortocheat si parca nu foarte interesant. Ei bine, acesta este si motivul pentru care am ales sa imi promovez proiectul si prin intermediul unui blog. Pentru a nu mai parea atat de complicat... pentru ca toata lumea foloseste internetul, cauta informatii si pierde timpul in fata calculatorului. De data aceasta, vreau sa "imi pierd timpul" scriind despre proiectul meu de mediu pe care vreau sa il fac cunoscut cat mai departe! De cunoscut...il facem cunoscut impreuna! Daca ai gasit ceva interesant pe blog, o informatie noua sau...o poza inedita, nu ezita... trimite linkul si prietenilor tai! Numai asa ma poti ajuta sa imi promovez ideea de proiect si, de ce nu, sa fiu mai aproape de solutionarea problemei.
Si daca a venit vorba despre probleme... am sa iti spun(drag cititor) ca... exista si o problema in toata povestea mea cu proiectul. Mediul natural, natura sau cum vrei tu sa ii spui... are de suferit din cand in cand de pe urma noastra si, in acest caz, de pe urma extinderii frumosului oras. Uneori, avem si noi de suferit de pe urma dezechilibrelor din natura si pentru asta noi trebuie sa incercam sa le prevenim. Asta e ... sa incercam sa prevenim dezechilibrele! Cum? Cu putin cap si tot atat de putin efort...

Atat pentru prima postare... Va urma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu